суббота, 8 января 2011 г.

Вот це сон

Субота як субота. Але ночь…ох, коли я лягла спати, а це було близько 2 годин ночі. Я відчула, що мені, щось не добре, це можна зрівняти з передчуттям втрати свідомості. Я вирішала не вставати, думаю звалитися посередині квартири не сама більша мрія. І заснула. Але такий дурман був у голові. І я так спала, як не спала ніколи. Побрала подушку, поклала її на спинку дивана, і вийшло так, начебто я сплю на застеленому дивані. А потім снився сон.

От отут, я станула. Дії все відбувалися на морі. Була моя сестра й ще один хлопчик, який уже дуже мені подобатися. Він з Академії. Хеххее ..от так..Не коли не думала, що і  до нього дойде справа. 
От лежу, значить дивлюся, дивлюся й отут сестра "Настя вставай" . Почала стягати ковдру. Не дала догледіти такий сон. Эх..ще б пару раз подивилася б.
Але ми поїхали їй купувати пуховик. З ранку , тільки недавно додому потрапила. І так цілий день пролазили. Я так змерзнула. За целую зиму так не змерзнула.
От лежу, п'ю чайок, і чекаю Х- Фактор.

Комментариев нет:

Отправить комментарий