пятница, 7 января 2011 г.

Все ж мене досить

День воістину дурний і ще раз дурний. Не прагну більше такого дня в моєму житті. От навіщо запитується просипатися було? Щось убити день на всяку дурницю, вислухати дуже приємні слова в мою адресу в переносному значенні. Зрозуміти, що людина, який тобі потрібний, до чортової матері ти йому не потрібна. Від друга почути, що я дурна. І до завершення всього цього, пристає який- те незрозуміла людина.
От задаю одне єдине питання - навіщо воно всі мені?
А знаєте, я догадуюся, тому що Настя ж добра й дуже щира, а багатьом не важко буде побрати й потоптатися там.
От якщо було б так..є квиток, куди не будь далеко, за кордон, я б не думала початку всі заново. Без тих, хто мені добре зробив зараз.
Хоч самої купуй і лети куди ока дивляться.

Комментариев нет:

Отправить комментарий