воскресенье, 2 января 2011 г.

Нове життя

Ну що, дорогі мої, от і дочекалася Новий Рік. 2011. А звучить то як. 2011. Мені подобатися.
От усе, що було торік , вилучила, як нажати на комп'ютері Delete. І не збираюся згадувати. А от Новий рік. Тільки я можу його почати із пригод.
Перший раз за свої 18 років, 3 рази 31 грудня ходила в магазин, стояла в довгих чергах, і дивувалася. Невже все важко заздалегідь купити ?! Але потім утихомирилася, і почали з мамою готуватися салати, готовили, готовили, і отут , я застрягла. Знаєте де? Не повірите? В   банки з маслинами. От стою, розумію, що якщо смикну руку, то поріжуся, і з криками й з посмішкою на особі кричу "Не підходите" . Але думаю я, варіанта отут два. Або зустрічати Новий Рік з перебинтованою рукою або з банкою на руці, але я розв'язала всі, же набратися сміливості й витяглася руку, ну чуйний правда, подряпалася, а так усі окей. Далі, мені видалося, що ще стільки часу, а отут..23:45 я ще без зачіски, без макіяжу..і всього іншого. Але я швидко, як солдат, і буквально 5 хвилин до нового року, я була готова. І отут понеслося, шампанське, хлопавки, бенгальські, купа- купа просто купи конфетті, і подарки…но до 3 годинника, я щось уснула…моментально.
1 Січня. Вже склалась традиція до нас приходять гості, і ми продовжуємо веселитися. От отут сусіди тримаєтеся. Просто шик -шик- шик..
От уже 2 число, а я така гипер активна. Що аж страшно..Але подивимося що буде далі?)

Комментариев нет:

Отправить комментарий