воскресенье, 9 января 2011 г.

Не дуже цікаво

Так швидко, і непомітно підкрався останній день канікул. А видавалося, ще 10 днів, як це багато. А на самом діли, як по мені цього вистачило, що б відпочити й знову ступити з новими силами на навчальну доріжку й гідно закінчити рік. 

Чекала самого останнього дня, що б забрати увесь антураж, який дивним образом виявився в мене у квартирі. І зараз більш- менш чисто. Приготувала речі, одним словом можна вже на вихід.
Хоча, це зараз так здається, а от завтра буде так лінь вставати з ліжка.
Але я задумала, дуже багато справ.
Учора закінчився " Х -Фактор", який протягом усіх субот я дивилася. І знає, що, це не шоу, це пародія на шоу. Якщо розбирати із самого початку, то мене просто вбило, то, як виглядає вистави учасників, от ці не якісно зняті кадри. Те, що вони постійно співали чужі пісні, могли б хоч раз проспівати, свої, тобто нехай би їм написали пісні. А то, будь-який дурень може проспівати. В -друге, що не оголошували результати. Я не думаю, що Ткаченко набрав менше ніж той же Кузнєцов. Повірте це дуже смішно. А тексти Марченко чого коштують. Хотілося б подивитися на людину, хто пише їй. Одне й теж, з етеру в етер. Просто огидно слухати. Та і як провідна вона вже приїлася. Властиво дивитися другий сезон бажання немає. Можливо, якщо вони щось змінять, і подивлюся.
А так забула, а то, що влаштували із Кривошапко - млинець, смішно до сліз.

Так що …вижу, що телевиденья псується, особливо роблячи нових зірок, нікому не потрібних. От де друга переможниця "Україна має таланти" де? Нема, і от таких багато.

Тільки забрати час.

Дуже багато речей, яких я не розумію, точніше, вважаю, що вони не потрібні.
Знаєте, от учора лежала й думала…как людина може виправити ситуацію в ту або іншу сторону. Одним усього лише словом. Однак, вони такі ..я маю виду другу половину населення, чоловіків. От треба бути таким же оленем. А він тільки більше її розжарює. У такі хвилини мені просто так хочеться його побити, що аж …короче ви зрозуміли. І от з таким просто вбитим настроєм, він ще виставляє умови. Подумала я так подумала..а що надумала, не скажу. Хеее
І от із усіх таких дріб'язків складається наше життя, ми витрачаємо час на всяку дурницю, замість того, що б бути щасливою людиною. 
От знаєте, є люди, які ні до чого не прагнути, тобто у свої 18 у них уже життя нудне, не цікаве, властиво можна відкидати лабети. 
Блин…а так хочеться сказати люди одумайтеся. Ви настільки дурні. У вас усі козирі в руках. А ви так нерозумно й тупо, хоча мені це слово моторошне дратує, але все-таки втрачаєте  шанс.
Але ця справа така, прагнете або не прагнете.

Комментариев нет:

Отправить комментарий